خانه ی عاشقان







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شهر غریب

 غریب آمده بودم غریب خواهم رفت

نچیده سیب به رویای سیب خواهم رفت

میان بوسه طنابی به دار می بافند

به گونه با گل سرخ فریب خواهم رفت

صدای خواب براحساس شهر می پیچید

وگفت با دل من بی نصیب خواهم رفت

ومرگ سهم تمام حیات حـّوا بود

اسیردست رسوم عجیب خواهم رفت

به شوق باغ پراز یاس های شهرقدیم

ازاین بهاردروغین نجیب خواهم رفت

اگرچه گریه براین شهرجرم زندان داشت

میان همهمه هاعن قریب خواهم رفت

زمان کوچ شد افسوس،دست من خالیست

 

 

غریب آمده بودم غریب خواهم رفت

http://www.fartourupload.com/?di=4O9O

 

 

 

Untitled6Untitled6Untitled6



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت19:16---14 اسفند 1390
سلام وب خوب وجذابي داري اگه مي شه به وب منم بيا يه سري بزن ونظرتو در مورد وبم بده تا من شما را لينك كنم واگه منو قابل دونستي با عنوان متن و شعر عاشقانه لينكم كن

ممنو ميشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط امیر حسین در 18:41 | |